Tillbaka till gymmet

Har haft en paus på ett par månader från gymmet. Helt utan tanke och anledning.
Har bara inte gått dit nu när jag vill fokusera på konditionsträningen och så har kortet gått och ja, där har jag varit ute i spåret istället :)

Men har en klasskompis som är rätt bra tränad, han har tränat en del kampsport i sina dagar och gymmar mycket. Han frågade om han inte skulle skaffa kort på det gymmet HAN tränar, och träna med honom.
YES, tänkte jag, en partner och någon som kan puscha en lite! Kanske kan få något att hända.

DEalen blev att han ska följa med mig på konditionsträningen ;)

Så igår var första dagen vi gymmade tillsammans, körde ben och lite rygg. Jag tog det rätt lugnt med tanke på att det var ett tag sen.

IDAG ska jag och tjejkompisen köra en testrun på Vårruset som är på torsdag. Sa åt killkompisen att följa med! Vi får se hur det går med den saken, han sa att jag skulle övertyga honom senare. Får väl ringa och använda min tokfina telefonröst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0