Favorit i repris

Efter en del användande av "heytell" på iPhonen, d.v.s en walkie-talkie app som är sjukt roande, kom jag och min kära vän fram till att vi skulle röra på oss när hon stängt dagis.

Sagt och gjort hon kom hit ombytt och med sina båda vovvar. Den lilla fick som vanligt vara hemma med min sambo :P
Den äldre älskar att springa så han följde med!
Tusan vad duktig han är! Vi mötte många joggare och han var lös, ändå brydde han sig inte om några andra! Visst, med lite godis som övertalning vissa gånger, men ändå!

IAF, vi joggade 2,5 km! Jag orkade och det kändes inte helt supertungt.
Dessutom pratade vi en hel del i början av turen :P Vi har alltid så mycket att avhandla.

Det tog 17 minuter och 34 sekunder.
JAG ÄR NÖJD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0