Blodomloppet

Kom i mål på en tid som var ca 1 minut snabbare än Vårruset. I stort sett samma sträckning.
Det gick SÅDÄR.

I lördags var jag och kompisen ute i spåret, skulle ta 2,5 kilometarn. Efter halva gav jag upp, jag har inte huvet för det!

Idag var det MASSA folk. Så ganska trångt, men fungerade bättre än på Vårruset. Men framkomligheten. Blev puttad ett par gånger :(
Var varmt och jobbigt mot slutet, tänkte att nu kan det inte vara mer än 1 km kvar.
JODÅ, då dök 4 km-skylten fram och jag hade inget kvar i huvet för att springa mer.
Började gå, fail.

Så kom man in mot Studernternas IP där målet var.
MEN man fick inte springa in i arenan på en gång utan man skulle RUNT hela skiten. DET var psykiskt jobbigt, hellre längre dragning i andra änden av loppet än att se målet, vara så nära målet, men ändå inte vara där :/

Vatten fanns att tillgå när man kommit i mål, men FÖR LÅNGT BORT. Tog säkert 10 minuter innan jag kom fram till det. Och i den värmen var det inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0