36 minuter jogg!

Jag kan inte förklara hur jävla nöjd jag är med mig själv.
Det var LÄNGE sen jag joggade så länge, och det gick förhållandevis lätt!

Efter ca halva vägen kom det en uppförsbacke, DÖDEN!
Benträningen från igår gjorde sig påmind också, även om jag har ytterst lite träningsvärk idag.

Det var sååå nära att jag började gå efter att vi kommit upp för backen. Men jag gjorde det inte! Jag joggade på, väldigt långsamt, men joggade.

Nu är jag peppad som TUSAN på Vårruset på torsdag. Hoppas på att det blir lika perfekt väder som idag, för det var jätteskönt. Lagom att ha en långärmad på sig.

Tjejkompisen skötte sig perfekt! Och hon kommer nog dra ifrån på torsdag, men det gör inget. Jag är nöjd om jag joggar hela vägen runt :)

Killkompisen var med! Trots mycket gnäll innan. Men han och jycken följde med. Och han har väl ungefär lika dålig kondis/envishet som jag hade i början. Det kommer gå fort!
Han hotade med att döda mig på gymmet imorrn.. vi ska köra rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0