Värme och glass

Värmen tar död på mig!

Dock perfekt idag då en vän jobbar på hemglass och de stod på stan och delade ut glass, gratis! Jag hann få i mig två stycken strutar :)

Eftersom det är röd dag så öppnade inte gymmet förns kl 12, annars gillar jag att ha träningen gjort innan jag gör annat, för att slippa tänka på det.
Men idag blev det alltså efter lite galej på stan, men jag hann innan kl 18 :)

Träningskompisen hade annat för sig så jag gick dit själv. Ganska skönt ändå! Går fortare, effektivare. Inte så mycker snack :) Sen sågs vi där iaf såklart! Haha.

Nu känns det iaf som att jag har kommit igång! Jag tränar i stort sett varje dag, och jag älskar det. Jag vet att man ska ha vilodagar osv. Men numera tränar jag "en" kroppsdel per pass alltså kommer vilodagarna in rätt automatiskt.

Sen ska det ju tränas kondition också! Igår var det dags igen, blev 2,5 km och det gick fortare än tidigare. på ca 15,5 minut. Trots lite gång. Det kändes bra, backigt osv.

Imorrn blir det tillbaka till vardagen, skola, hunddagis, gym och jogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0