Kvällsträning

Idag efter skolan gick jag på spa, jag!
Brukar vara dagmatte åt en hund och hennes matte har ett spa. just nu har hon en praktikant som behövde öva lite.
Jag fick en bodyscrub, RIKTIGT skönt.
Man borde verkligen unna sig sånt där.

Sen har jag lovat att väcka sambon här på eftermiddagen så blir träning senare :)

Kl 17 fick jag just order från PT:n.
Nej jag betalar inte för någon riktig PT, det är en kompis som gillar att träna. som jag har "anlitat" :P Det funkar bra!

Jag får ett nytt sätt att träna på, och lite nya övningar. Jag gillar det!

Cyklar fram och tillbaka till skolan, vilket ger mig vardagsmotion, som jag ÄLSKAR. Det är den bästa.
Snart kanske jag är riktigt stark också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0