I'm back



Har inte tänkt på den här bloggen på länge. Har haft mycket annat för mig.
Snubben och jag har flyttat ihop sen oktober förra året. Perfekt läge
med elljusspåret utanför huset!

Har slutat jobba på gymmet och med det har träningslusten kommit tillbaka.
Har gett mig fan på att få bra kondition nu igen.

Det planeras att springas både vårruset och blodomloppet i år.

I vintras åkte längdskidorna fram ett par gånger, det var riktigt mysigt.

Den mesta motionen jag får numera är hundpromenader och cykelturen
till skolan fram och tillbaka. Däremellan försöker jag slänga in en tur i spåret.

Bilden ovan är från igår, jag och en kompis tog premiärbadet. Efter det
grillade vi korv och åkte hem och mös <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0