Valborg i Uppsala

Det var precis som det skulle, varmt ute i parken och svårt att få tag i vänner som inte var på plats. Livet leker.

Har haft öppningsveckan på jobbet, helt galet.
Ser väl om en månad om alla mätningar vi gjorde är helt åt skogen :O

Har inte blivit någon träning, mer än på jobbet när man visat osv. Har ju inte suttit still iaf.

Har käraste M här, träffade Snubben i dimman igår. Vi pussades när vi sågs :O Pratade ett antal gånger under kvällens gång och försökte styra upp nåt, men det slutade med att vi inte sågs. Så är det när andra också ska bestämma. På frågan vad han ville göra svarade han: "Jag vill bara träffa dig." Gulligt värre. Sen vet jag ju inte om det är gulligt eller om han ville träffas för att få sig nåt. Det märks väl längre fram.
Dock var vi sjukt trötta båda två. Jag som har jobbat 12 dagar i rad och haft den jobbigaste veckan ever och han som jobbat natt, sovit 45 min och sen börjat festa.

Jag lämnade iaf mitt besök på stan och åkte hem kl 23. Då var jag död, däremot vaknade jag kl 7 i morse.

Fick mail ifrån exet för ett par dagar sen. han skrev om valborg och att han saknade mig blablabla. Det är tredje gången han hör av sig, fast jag sagt att jag inte vill ha någon kontakt alls. HAN lämnade ju mig då borde han kunna respektera att jag inte vill höra av honom.
Det som däremot var bra, var att suget i magen INTE fanns där. Jag blev mest irriterad.
Och när jag började tänka och prata och titta på/med Snubben, då fanns han inte alls där.

Kommentarer
Postat av: mimmi

marken ska vara sandstrand. det är oxå den som jag är lite skeptisk till. på ett sätt tycker jag den känns lite för redigerad, fast jag gillar den på ett annat sätt. tror det är att de ser lite mer ut som att solen reflekteras i den, fast kanske för mycket?

2010-05-04 @ 10:59:57
URL: http://handwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0