Träningsvärk

Jag gillare!

Hade en hektisk dag igår, eller fullbokad.
Var på gymmet vid 10.

Vågade mig på att lägga mig så där snett i rygglyft "maskinen" för att göra övningar för sidan. YES. Det var inte så läskigt som jag trodde,men jag körde med 5kg vikt och har träningsvärk idag :D

Fick även pump för första gången, om det är vad jag tror det är :P
Körde biceps med stång (14 kg) och när jag släppte ner stången slappnade inte musklerna av och det kändes som att jag inte kunde böja armen för attm uskeln tog emot! YAY ME. Det kändes fint ;) Träningsvärk där också idag.

Träffade en god vän igår, hon bor i USA vilket betyder att vi inte ses så ofta. Men nu är hon här i en månad och jag måste försöka träffa henne så mycket som möjligt. Det är lätt att prata med henne och det är nyttigt!

Pratade om exet såklart, då vi måste uppdatera varandra. Och ju mer jag tänker på det och pratar om det, ju säkrare blir jag på att jag INTE vill vara med honom igen. Pga av att det kanske inte var så jäkla bra som jag trodde. Jag menar, jag älskar honom, och det kommer jag alltid göra. Men han gav inte mig det jag behövde, och en människa som är 27 år kommer ju inte förändras på så sätt att han kommer ge mig det.

Vi pratade även om snubben såklart. Och jag vet fortfarande inte vad jag känner, mer än att jag ler så där fånigt när jag får sms eller han ringer. I förrgår ringde han, bara för att prata.
Igår var jag lite ledsen på jobbet för att han inte hört av sig, hade jäkligt tråkigt. Men han smsade på kvällen när jag var på väg hem. Vilket var fint eftersom att han hängde med kompisar hemma i Falun ;)

Funderade igår på om jag skulle köra ett benpass idag, men det har inte blivit av. Så tror inte att det kommer bli av heller.

Imorrn är det Budo-SM, så där hittar ni mig, i publiken that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0