Slut på veckan.

Igår skulle vi ut och fira med jobbet, 100 medlemmar!
Men det slutade med att en kollegas pappa fick ett tråkigt besked, så det var ingen idé att fira. Vi får ta igen det senare, när det börjar lugna ner sig.

Så gårdagskvällen ägnades istället åt roomien.
Hon kom förbi på jobbet och kikade lite. Tyvärr var det lite mycket folk just då så hann inte ta hand om henne. Men hon hann berätta att hon ätit lite glass, det enda hon ätit på hela dagen. Fick beställning på lax till middag. Så jag handlade och lagade mat när jag kom hem.

Smsade också kollegan (som inte är mer än 19 :/ ) att jag finns för henne, tror det uppskattades.

När jag stod där och lagade mat så började jag fundera. Hur länge ska jag orka? JAg älskar att ställa upp för dom i min närhet, har ställt in planer för att vara med roomien osv osv. Jag gör det gärna. Men någon gång kommer ju jag också att krascha, med roomien, syrran, kollegan, vänner. De flesta verkar ha det lite tungnt just nu. Och jag mår bra.

Det känns lugnt med snubben och det är skönt. Vi träffas lite, pratas lite, sexar lite. Sånt jag behöver, känns kravlöst och just nu funderar jag inte så mycket på vad som händer där. Och det känns ju skönt.

Ikväll blir det fest med andra jobbet, ska bli bjudna å mat och alkohol <3 Det kommer bli skitkul, tråkigt på vädret dock. Jag hade tänkt ta på mig mina vita jeans, för jag får så snygg häck :P Två tråkiga grejer bara.. jag kommer troligtvis bli smutsig innan jag kommit dit :P OCh jag vet inte riktigt vad jag ska ha upptill för att inte känna mig skittråkig..

Men det löser sig.
OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0