Onda fötter

Min trasiga fot gör väldigt ont.

Idag mätte och vägde vi oss själva för andra gången, d.v.s. efter en månad. Det var intressant, jag vägde mer (pendlar rätt bra i vikt) men hade en mindre kroppsfettsprocent. Intressant.
Chefen hade gått ner både i vikt och i mått, tummen upp för henne!

Det är ca 6 veckor sen jag slutade med minipiller, som jag ätit i flera år, jag bara väntar på att få mens någon gång så att man vet att allt funkar och så att jag slipper vara orolig när jag är borta och håller på med intima aktiviteter :) Eller bara sover borta.

Idag började jag fundera på när man har för låg kroppsfettprocent, för det har vi inget om. Mitt låg idag på 13,1 %. Det är så svårt för när man börjar googla får man ju bara upp det lekmän sitter och säger i forum. Men där sägs det iaf att man tappar funktioner om man kommer under 13%. Jag tänkte iaf vänta i tre månader, har jag inte fått mens då är det dags att gå till doktorn bara för att kolla att det är rätt.
Jag är inte orolig egentligen, men det är ju skönt att veta.

Snubben och jag har umgåtts en hel del. Spenderade större delen av förra helgen ihop. Men fortfarande inget uttalat.

Den här veckan är galen. Jobbar måndag till lördag. Ska vara social alla dagar utom ikväll.
Bra jobbat till mig. Men det är roligt.
Finns inte så mycket tid över till Snubben dock, men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0