Mycket att göra.

Känns inte som att jag varit ledig på evigheter.
Jobbade först 12 dagar i rad, sen hade jag besök hela helgen och sen jobbade jag tre dagar till. Nu är jag äntligen ledig!

Roomien skulle egentligen till sin "toyboy" igår och jag hade därför tänkt träffa min. Men när jag kom hem visade det sig att hennes hade fått migrän och hon mådde inte så bra. Har lite mycket att tänka på. Så jag bestämde att vi skulle köpa nåt gott på ICA och ligga i soffan och kolla på en film. Bokade in Snubben till ikväll istället :)
Sen att filmen var skitdålig och vi båda somnade på stuberten spelar ju ingen roll.

Idag ska jag käka lunch på stan med en kompis och sen ska det lagas middag och ätas med ovan nämnda toyboy.

Hade lite planer på att träna idag men jag tror att jag skiter i det. Även om jag inte tränar aktivt på jobbet så får jag mig en genomkörare om dagen. Så tror att jag väntar till på lördag eller nåt sånt.

Imorrn och på söndag blir det att jobba på andra jobbet. aka. Konsum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0