Inte så mycket träning

Nej, det blir inte så mycket träning just nu. Hade tänkt hinna träna en sväng igår, men det gjorde jag inte. Det blev däremot en långpromenad på kvällen med Jack Russeln som jag var hundvakt åt. Jätteskönt.

Skulle egentligen hinna åka och träna idag innan jobbet. Men jag känner inte för det! Jag känner för att lägga mig i sängen och läsa, vilket jag ska göra snart. Har fått en förhandsvisning av en bok som jag ska läsa och recensera innan 13 maj. Fick lite kort om tid tycker jag, men måste läsa lite mer därför.

Snubben kom hit en sväng innan jobbet igår. Vi hängde i soffan, tog en prommis med hunden, hade lite sex (som vanligt) och åt kladdkaka.
När han frågat om det var jag som bakat kakan och jag sa ja sa han: "Jag tror jag blir kär!" Och så tittade han på mig och log. Jag skrattade lite nervöst så där.. Jag vet inte riktigt vad han menade. Om det var på skämt, eller om det var på riktigt.
När vi var ute och promenerade höll vi handen.

Jag vet inte riktigt vad detta är, men jag vet ju att vi kommer träffas igen iaf.

Det var mysigt att vara hundvakt, han började med att skälla på chefen. Sen morrade han på Snubben när han kom. Men dom blev kompisar sen. När jag skulle äta middag fick han (hunden) ett litet tuggben. Det tog inte mer än 30 sek sen var det slut. Resten av min måltid satt han och ömsom rapade, ömsom hade kväljningar. När vi sen tog vår kvällspromenad tog det kanske 30 min sen spydde han.
Men då var det dags att mysa när vi kom in. La oss under täcket i soffan och halvsov. Var tvungen att öppna dörren för roomien och hundens matte när dom kom hem mitt i natten för ingen hade nyckel med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0