Bra dag på gymmet

Får ihop en del timmar träning varje vecka tack vare att jag räknar arbetet som 60 min träning. Då jag instruerar och ibland kör ett par varv själv så är det klart att jag tränar. Men inte speciellt högintenstivt.

Har känt mig stressad (och gör fortfarande) över min styrketräning och över urvalet till kortfilmfestivalen. Två saker jag inte har tagit tag i som jag borde.
Men idag känner jag mig nöjd, även om jag börjar bli lite stressad över att jag borde göra samma sak imorrn igen.

Då jag jobbar vad man kan kalla delad tur så har jag fem timmar mitt på dagen ledigt. Idag var jag som sagt effektiv. Jag åkte hem, käkade, åkte ner på stan och tränade. Väl på gymmet trodde jag att alla mörka långa killar var mitt ex. Han stör mig. Jag saknar honom. Han hade inte behövt komma hem och sen inte vilja ha kontakt med mig. Jag har kommit över honom rent kärleksmässigt, men han betyder mycket för mig och var en stor del av mitt liv. Det blev tomt igen.

Kändes iaf RIKTIGT bra på gymmet, har inte känts så bra på länge. Körde överkropp så att jag skulle ha möjlighet att köra underkropp imorrn.

Efter träningen gick jag in på ICA och handlade lite mellanmål, blev en banan och oatly-dryck. Tycker det är svårt att hitta nåt att äta när man inte kan laga eller fixa nåt.

Gick till kontoret och han kika i ca 1,5 timme MEN det är mååånga filmer kvar att titta på.
Därav borde jag ta mig ner imorrn också.

Var hos snubben i stort sett varje dag förra veckan, på mitt initiativ. Den här veckan känner jag lite att han får be mig komma dit. Än så länge har det inte hänt och han har planer på att åka till Falun, när? Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0