Vårigt



Fast egentligen skulle bilden lika gärna kunna vara höstig :)

Har lite svårt att motivera mig att motionera på lediga dagar. Känner
att jag vill vara ledig, utan måsten och av någon anledning har träning
blivit ett måste.

Media Markt har precis öppnat här i stan så jag var dit idag. Hittade två
filmer, behöver ju inget annat spännande. I samma veva har de öppnat
Hemtex och där hittade jag en badkarskudde och en filt som jag nu
har lagt över fotändan på sängen, får se hur länge jag orkar bädda till
iaf lite grann :P Det ser helt OK ut, lite mer hemtrevligt iaf.

Idag tvättar jag och så har jag diskat efter förfesten i lördags, så nu en vecka
senare är det fint igen.
Roomien har inte diskat eller plockat bort nåt efter den festen, jag vet inte
riktigt hur det står till med henne just nu. Stämmningen är INTE den bästa
och jag håller mig helst hemifrån när hon är hemma. Tror hon gör detsamma
just nu. Jag hoppas att jag inte gjort nåt.

Jag skulle sätta mig på balkongen så här framåt eftermiddagen
när solen når dit och det blir mysigt. MEN såklart kommer det massa
moln lagom när jag är redo att sätta mig. Men dörren står iaf lite på
glänt och ger mig lite vårkänslor.

Ska på bio med snubben i nästa vecka. Det är roligt att få lite uppskattning :)

Ikväll ska jag nog gå ut, trots att jag sov jättedåligt inatt och trots
att jag börjar jobba kl 13 imorrn. Planen är att bara ta med mig TRE
öl och sen dricka vatten! Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0