Slut dag 2.

Tacksamhet
1. Jag är tacksam att jag kan prata med min mamma om ganska mycket.
2. Jag är tacksam att min storasyster mår bättre än för ett par år sen.
3. Jag är tacksam över att jag har en gosig katt även om jag inte alltid är så gossugen som hon.
4. Jag är tacksam att jag har råd att ha bil.

Styrka nummer två
Jag är modig. Jag har mer än en gång brutit upp och flyttat, för att jag vill ha något nytt. Senaste gången sa jag upp mig, flyttade 60 mil söderut, den här gången närmre familjen. Pluggade på universitet ett halvår, fick ett jobb och ska snart börja på ett nytt roligt jobb!


Sammanfattning
Dag 1,2 - 1 km/dag till fots
2 nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3 intervallpass
Dag 1, 2 - 4 saker varje dag att vara tacksam över
5 stretch/avslappningspass
2/6 morgonträningspass
1/7 träningspass längre än 60 minuter
7,05 km/80 km
45 sek / 9 minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
2 min 30 sek/11 minuter i jägarvila
30 sek /12 minuter i plankan
13 minuter ”hoppa hopprep”
2/14 trappor ska betas av
3/15 stycken träningspass
16 minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
24/170 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
20 på tå/180 armhävningar.
2 / 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
2/20 dagar utan godis

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad duktig du är! :o)

2010-04-07 @ 07:09:48
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0