Flytthjälp



Var hem till storasyster i söndags och hjälpte till att flytta lite grejer.
Hennes ex skulle flytta ut. Och därför passade jag på att kramas
extra mycket med hunden här på bilden, för han är ju exets :/ Hoppas
att jag kommer träffa honom iaf! Och hoppas att syrran kommer må
bra..

Box-passet igår var riktigt jobbigt. Jag trodde det skulle vara 60 min
men det visade sig vara 90 min. Galet. Men det klarade det ganska bra
tycker jag ändå, körde på så mycket jag orkade. Är skönt att jag
har släppt att jag måste vara bäst jämt. Även om jag fortfarande kan
känna mig dålig så är det inte alls på samma sätt som när jag var lite
yngre.

Smsade även snubben igår, då vi inte hörts på ett par dagar. Ville kolla
läget lite då jag inte alls vet vad vi håller på med. Efter lite smsande
fick han veta att jag börjat nytt jobb och då ringde han upp, så vi pratade
en stund. Det var trevligt :)

Idag hämtade jag även mina nya fälgar. Nu väntar jag bara på däcken
och SEN kommer det komma en finfin bild :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! :) Gud vilken fin hund! Det är jobbigt när hundar och katter "försvinner" med andras ex och liknande. Kram

2010-04-13 @ 21:01:07
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0