Dålig stämning

Var ut igår och det var kul! Den nya bekantens lillebror på 18 var väldigt rolig och full :)
Jag drack 4 öl "hemma" och en halv ute på stan. Var inte bakis idag. Grattis till mig!

Det blev en del smsande med snubben som jag skrev om tidigare.
Jag som bestämt mig för att inte hålla på så, men så blev det.
Blev bestämt tidigare under dagen att vi ska se på "Alice i Underlandet" på torsdag. Spännande, vi får väl se vad allt av detta tar vägen. Jag vet inte ens vad jag själv vill.

Tog cykeln till jobbet och det var skönt!

Stämningen här hemma är lite konstig, jag känner mig mest ivägen SÅ det är ju perfekt att jag har en utmaning att koncentrera mig på from måndag :)

Får se vad jag gör imorrn förmiddag, kanske det blir ett träningspass eller så kanske jag ska ta mig för och köpa nya gympadojor att ha utomhus. De enda jag har använder jag på jobbet och dom är inte så fina längre. Har ju ett par innedojor, men det är ju innedojor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0