Dagens inspiration.

Inte för att den här bloggen behöver en länkning härifrån, men jag hillar den och läser den troget.
En kul blaning av träning, mat och vardagslivet.
http://sparkibaken.se/

Själv har jag inte lyckats vara så effektiv idag.
Var till affärn och la mig på soffan för att kolla på en film, efter en halvtimme sov jag. Inte så konstigt såklart men det blir aldrig bättre när jag sover så där på dagen. Blir bara segare och får ont i huvudet.
När jag vaknade (av att telefonen ringde, är hundra på att det var mamma) var det dags att laga middag.
Blev wok-grönsaker, qournbitar och nudlar med grädde, soja och diverse kryddor. Självklart vitlök också!

Brukar fundera på det här med att ha grädde i maten (för tillfället kör jag med mellangrädde). Visst är det kanske inte så nyttigt, men å andra sidan så gör det maten SÅ mycket godare och jag tycker det är värt det. Så länge jag inte äter sådan mat ALLA dagar.

Vad har ni för åsikt om detta med grädde i maten?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar också hennes blogg :) Nej, men jag tog absolut inte illa upp! Jag håller med, många har osunt förhållande till vågen/vikten och fel fokus. Hoppas du har en trevlig lördagskväll!

2010-03-20 @ 20:02:22
URL: http://millbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0