Tillbaka från minisemester

Hej hej!

Jag har lyckats riktigt bra med att motionera i Malmö.
Har gått och gått och gått och så har jag kört lite egen styrketräning på hotellrummet. Iaf en dag.
Känner mig riktigt nöjd med just detta.
Har såklart suttit still väldigt mycket också och därför är det skönt att känna att jag har rört mig ordentligt.

På min träningsdagbok har jag nu en markering sju dagar i rad, ska försöka hålla det på det sättet längre.

Har åkt nattåg så är väldigt trött och seg.
Funderar en del på hur mycket kaffe jag egentligen dricker och om jag behöver allt det. Men en morgon som denna är jag värd kaffe. Och strax en dusch, känner mig inte så ren trots att jag duschade igår!

Återkommer med dagens tips lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0