Snöslask

Klev upp i morse och kände att jag har träningsvärk. Därmed kände jag mig inte så peppad att gå till gymmet. Och ute snöade det. Min roomie satt i andra änden av soffan och pratade om att gå till gymmet eller inte. Så jag lyckades få med henne på en promenad istället.

Skönt, för jag hade nog inte kommit ut själv.
Det blev iaf en ca 30 minuters ganska rask promenad med ett stopp på Ica.
Så jag är faktiskt nöjd för dagen, har fått min motion och friska luft!

Ikväll blir det jobb. Har tagit på mig två extrapass och hoppas att jag lyckas få ledigt på lördagkväll för då ska vi ut och festa loss. Var länge sen jag var ute och det skulle vara skönt att hinna förfesta ordentligt istället för att börja 22:30 (efter jobbet).

Idag tipsar jag om en blogg jag har hittat ganska nyligen och som jag gillar mycket!
ÄTA TRÄNA KÄMPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0