Snöig dag

Ja, idag spricker min fina kalender på funbeat. Har sovit gott och tycker om att lata mig också. Alltså har det blivit ryggläge i soffan och lagom till att jag började vakna till började det snöa. Mycket.

Alltså är dagens tips att ni ska känna av hur kroppen och knoppen mår.
Jag börjar jobba kl 14 och känner inte att jag orka göra något innan dess, samtidigt som jag kan känna mig "dålig" för att jag inte tar vara på de timmarna jag ändå är vaken så känner jag att det är bra att inte göra något för mig. Jag mår bra av att lata mig. Speciellt när vädret gör som det vill.

Tycker det är lite synd att jag inte har något elljusspår i närheten, har inte ens någon skog i närheten. Annars är det ganska lätt att ge sig ut och röra på sig. Jag vill gärna ha ett mål med min träning, så att bara ge mig ut på promenad utan att veta innan vilken runda jag ska ta är svårt. Det är desto lättare att ta en runda i spåret som jag vet innan hur lång den är.

Har även lite ont i hälarna efter dagarna i Malmö då jag gick ganska mycket i helt fel skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0