Roligheter

Har inte hunnit vara inne på datorn något på ett par dagar.

I lördags bytte jag mitt kvällspass på jobbet till ett dagspass så att jag skulle kunna gå ut och festa för en gångs skull. Och festa gjorde jag! Hade väldigt kul, blev för full men tog mig iaf hem. Och mådde alldeles för dåligt igår. Orättvist! Ok att spy en gång, men jag spydde kanske 5 gånger och sista gången kl 22 på kvällen, och då var jag ändå hemma vid 2 eller nåt sånt.

Nu är jag strax människa igen, har druckit en kopp kaffe och ska stoppa i mig lite lunch. Åt frukost för ett par timmar sen, och snart åker jag till jobbet.

Imorrn är jag ledig och DÅ ska jag träna.

Har förövrigt balkongdörren öppen. Det är ju helt galet.

(Och jag behöver nog lite frisk luft också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0