Morgon-yoga



Godmorgon.
06:00 ringde klockan, jag öppnade ögonen och såg att det var ljust ute!
Hur skönt som helst. Det är ju ett klart tecken på att det börjar bli vår :)

Inte för att jag blev så där jättemycket sugnare på att gå upp för det, men
jag gjorde det. Lagade till min morgongröt (rågmlöjsgröt idag) och åkte
iväg. Såg dessutom att det var gratis parkering till kl 8. Perfekt!

Var förvånansvärt många människor på yogan, men det lär ju vara en skön
start om man börjar jobba 8-9 någongång. Tar man det lite lugnt ska man
väl inte behöva bli svettig och då är det ju bara att traska till jobbet.

Idag ska jag ner på stan och fika med en vän, ska nog köpa ett par skor
som jag såg igår! Och ikväll blir det såklart arbete, hoppas att jag somnar
ganska fort när jag kommer hem för börjar kl 7 imorrn :)

(BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0