Ingen motion

Har inte rört på mig nå mycket idag, mer än en sväng på stan och så har jag jobbat såklart. Så blir ju en del steg ändå men inget revolutionerande.
Kände att jag har fått träningsvärk i vaderna av intervallträningen på bandet. Det känns bra!

Imorrn tänkte jag försöka ta mig upp och gå på yoga kl 06:45 imorrn. Detta är tidigt för mig då jag inte har börjat jobba före kl 12 på flera månader = jag har inte behövt ställa klockan. Men jag borde hinna om jag ställer kl på 06:00. Kanske inte optimalt men jag tror att det blir en sväng in i gymmet efter yogan, vad det blir där är en senare fråga :)

Jag skriver ut att jag ska upp tidigt imorrn här och på facebook för att få lite press på mig. Det är så jag funkar, pressa mig lite och jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0