Problemet med roomie

Jag är kissnödig och roomien står i duschen.. i vanliga fall brukar vi alltid kolla med den andra innan vi låser in oss för en längre stund MEN det gjorde hon inte idag.. Typiskt.

Har iaf gjort mina övningar jag skulle göra idag!
Kändes tungt att köra igång, men jag gjorde det.

Ska in till huvudstaden imorrn och träffa storasyster mfl. Det hoppas jag blir trevligt.. sen blir det tillbaka till Uppsala på kvällen för att umgås lite.

Idag blir det tvätt kl 11, jag och roomien hade bokat samma tid utan att veta om det så nu ska vi äga tvättstugan :P

Ikväll blir det jobb på Konsum, det var länge sen nu! Så det ska bli ganska trevligt, kanske skulle kunna tänka mig att jobba två gånger i månaden eller nåt sånt. Bara för att hålla igång det ;)

Kommer bli mer tid på gymmet i sommar, det blir najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0