Myggor

Igårkväll satt jag i stadsparken och jäääklar vad mygg det kom efter ett tag.
Idag har vi varit vid en badstrand där man får ha hundar. Det var mysigt.
Blev lite hundansvarig ett tag och det är ju helt klart att jag aldrig ska skaffa en Jack Russel.. skälligare hund får man ju leta efter.

MEn det är ju ett vanligt problem när man samlar olika hundar och ägare på ett ställe. De flesta hade hundarna lösa, och det hade våran kompis från början också. Efter ett tag kopplade vi dom så att vi kunde slappna av lite. MEN de andra ägarna lät ju sina hundar komma väldigt nära ÄNDÅ. Vilket ju såklart resulterar i morrande och skällande av den stackarns som är kopplad..
Det var i vilket fall mysigt och solen var nog ganska snäll idag.

Hade min "vilodag" igår, jobbade ju på gymmet så blev väl sådär.. Och idag var det dags för "löpträning" som enligt programmet skulle bestå av rask promenad idag. Så när jag kom tillbaka från mötet kl 9 tog vi en promenad.

Jag fick för övrigt pannkakstårta! Vilken kille :)

Fick en kommentar på frågar hur ni hinner.. kliva upp 05:45 varje dag? My god. bra jobbat, jag skulle nog inte klara av det. Eller snarare, den motivationen har jag inte...
Och redan nu somnar jag i stort sett kl 22 och det är inte helt optimalt med snubben som jobbar natt och börjar komma igång ungefär där nånstans. Hehe.

Men jag har än så länge följt det jag tänkt göra, förutom armträningen idag. Jag glömde helt bort den!

Har köpt en enkel puls-klocka. Just for the fun of it.

Promenaden blev:
2,57 km
27 minuter
min puls: 82
medel puls: 117
max puls: 133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0