Miss i planeringen

Ja som jag skrev sist (i lördags) så hade jag ingen lust att träna, och det gjorde jag inte. Tänkte att jag kunde ta igen det som igår. MEN så blev det inte heller.

Lördagen var underbar.
Var till Sthlm med roomien, mötte upp syster och lite folk. Gick till Kungsan och åt åt åt åt och åt lite till. Syrrans kille äter ungefär lika ofta som jag så det passar perfekt!

Tåget hem igen vid 18 och mötte upp en kompis med hundar för lite vi i Stadsparken. Hennes snubbe kom dit och min (ja min) snubbe kom dit.
Åkte hem till ovan nämna snubbe och sov så småningom.

Söndagen kom och jag stannade kvar, det blev alltså ingen träning för jag kom aldrig ifrån snubben :P
Vi var hem till en av hans polare och fikade. Vi sätter oss till rätta på balkongen för att fika och polaren kläcker ur sig: "Jaha, så ni är ihop eller?" EHHH...
Snubben svarade iaf nåt i stil med: ja.. alltså.. vi hänger ju rätt mycket och så.
Polare: Exklusivt..
Snubben: Exklusivt.

Så it's a deal :P
Åkte hem vid 12 idag för att förbereda lite inför att vara social med kompis och sen ikväll blir det första tillfället med urval till kortfilmfestivalen. Ska bli skojigt, hoppas jag.

Ingen träning idag heller med andra ord. Så planeringen har helt fallerat. Är ledig imorrn också så ska försöka ta tag i det här och göra dagens löppass och morgondagens rumpövningar :P

Snubben bor jättenära spåret som jag börjar träna i, men jag har ju ina träningskläder där direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0