Jobb och lite mer jobb

Jobbade på Konsum igårkväll. Tog på mig ett extrapass på lördagkväll för planerna för lördagen var ändå förstörda då andra helt plötsligt skulle jobba osv.

Kändes inte så jobbigt att jobba 8 dagar i rad just då.
Men när jag skickade det till snubben fick jag tillbaka. "NEJ, jag som blev bjuden på maskerad, tänkte ta ledigt och dra med dig". Typiskt, efter det kändes det väldigt jobbigt att jobba så många dagar i rad.

Ikväll ska jag iaf hem till honom, så det blir för lite sömn inatt.
Men det löser sig.

Hade tänkt ta en prommis idag, men tror att jag tar den imorrn efter jobbet istället.
Har träningvärk sen sista svängen i skogen då jag gjorde totalt 50 utfall på väg till bilen. Det var galet jobbigt. Och det känns än idag.

På måndag börjar vi nya öppettider på gymmet, vilket betyder 5 timmar ledigt på dagen.. får se hur det kommer kännas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0