Jag är bäst!



Hade ingen lust alls att ta mig ut i spåret ikväll. Den rundan jag egentligen
skulle ha gjort igår.
Men jag gjorde det!

Har regnat sen eftermiddagen och var nästan så att jag önskade mer regn,
men det duggade knappt :/

Körde iaf
10 min rask gång
6 min löp/rask gång
5 min rask gång.

maxpuls: 181
avg: 148
min: 112

Och idag blev det 60 utfall på vägen från spåret till bilen.

Var till snubben i torsdags, och självklart fick jag mens precis innan jag
åkte hemifrån (tack gode  gud för det iofs).
Så det blev inge hankypanky, trots idoga försök, och trots att jag inte ville
stå emot. Men det kändes inte riktigt bekvämt.
Tackar min goda stjärna för att jag inte har mens i fler än fyra dagar.
Tummen upp för det!
Ska dit imorrn efter jobbet :)

Imorrn blir det tvätt på "lunchen" och kanske en lunch med K. Om hon svarar.
På tisdag på "lunchen" blir det att kolla på kortfilm för urvalet.
På onsdag kommer M innan vi på torsdagmorgon drar till Oslo.

Veckan är hyfsat full och jag har jobbat hela helgen. Kommer bli topp sen.
Inte är jag ledig när jag kommer hem från Oslo heller.. hade planerat att
vara ledig tre dagar, vilket jag är på gamla schemat. Men det blev visst
nytt schema, och det är bara att jobba på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0