Formen är sådär

Nu är det länge sen jag skrev nåt.
Sorry 'bout that.

Har haft det superbra.
hängt med Snubben, varit till Oslo, firat midsommar, jobbat, tränat.

I måndag körde jag ett killer benpass på gymmet, efter att inte ha varit där på flera veckor. (Jobbar ju såklart på ett gym, men har inte varit på friskis på så länge).

Idag dippade jag dock totalt.
Hade det varit fint väder hade det blivit bad med snubben, och det är ju soligt men blåser konstigt.
Så struntade i att åka och väcka honom.

Hade tänkt att jag skulle kolla på lite kortfilm då, borde göra 4 timmar i veckan. MEN trodde att jag skulle kunna göra det med de andra i gruppen och det går inte. Jag hinner inte / orkar inte på kvällarna, de börjar dessutom titta flera timmar innan jag slutat jobbet. Har ingen lust att sitta i den där källaren ensam.

Är väldigt trött på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0