Back on track

Skulle ha löptränat igår och styrketränat idag. Tog allt idag istället.
Gick om jag får säga det själv, skitbra.

Körde programmet med:
rask gång 10 min
löpning/rask gång 45 sek/1 min = 6 min
rask gång 5 min.

Sen fortsatte jag till "utegymmet".

Började med att göra en chin!! Jag klarade en hel, jag är jävligt nöjd.
Mitt mål är att kunna göra massa chins utan problem ;)

Supersetade marklyft, bicepscurl, militärpress, knäböj. 10 reps x 2 set

Och gjorde också ett set med 10 reps av bänkpress, tricepspress, situps och rygglyft.

Sen blev jag GALEN av myggen.

Totalt blev det iaf 62 minuter träning, helt plötsligt! Jag är väldigt nöjd över dagens träning.

Hade på mig pulsklockan hela tiden.
Och det såg ut så här efter denna timme.
min 92
avg 151
max 188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0