Åter igen en klapp i ryggen

Har nu gjort mitt styrketräningspass för dagen.
Rumpa!
Det tog ca 30 minuter, skönt.
Är ganska bra med den här långa "lunchen" från jobbet mitt på dagen, även om det skulle vara skönt att få komma hem tidigt.

I sommar kommer det blir lite annorlunda arbetstider med korta dagar istället tror jag. Eller så blir det 5 (!) timmar ledigt mitt på dagen, INTE så kul..

Idag ska jag få middag av snubben, jag beställde precis pannkakstårta :P Men jag sa att jag blir glad för allt utan svamp och lever så vi får se vad det blir :P Vet inte hur mycket han kan/vill laga mat. vad jag vet hittils så är det hämtmat som gäller.

Imorrn blir det vilodag från träningspassen (förutom det på jobbet såklart). Men jag ska cykla ner till stan och tillbaka på lunchen för ett möte, och sen blir det ner igen på kvällen för lite festligheter.

Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0