Soleksem

Jag blir galen, och nu är det på bättringsvägen.
Det är lite orättvist.
Smörjer in mig ordentligt, ligger inte i solen i onödan osv. Men helgen som var så var jag i solen utan t-shirt kanske totalt 4 timmar på två dagar. Och jag fick eksem, som fan.
Det sticks och kliar, nu börjar det som sagt bli bättre, MEN det går ju inte att träna. Så fort jag blir lite varm börjar det stickas.
Gjorde ett försök på gymmet igår, efter uppvärmning och bänkpress började paniken komma krypandes, så det var bara att åka hem och duscha.

Ikväll måste det blir ett joggpass med roomien. Det handlar om att passa in det i schemat och att ta sig för. Vi måste prioritera lite och sluta fuska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0