Låg aktivitet

Igår var det lite kyligt när jag klev upp, så jag tog mig en sväng till gymmet.
Blev inte så långvarigt, då motivationen väl är sådär.

Blev iaf lite uppvärmning på cykel, sen körde jag chins, militärpress, flax med armarna åt sidorna (axlar) och lite mage. Var där i totalt en halvtimme. Inte så engagerad, men jag är sån att jag ser till det jag har gjort och inte det jag borde göra. Försöker iaf.
Så jag känner mig duktig som var där överhuvudtaget!

Idag skulle jag absolut hinna träna, MEN det är för jäkla varmt. Låg länge i sängen idag, det var skönt. Klev upp och öppnade balkongdörren, ingen skillnad inne och ute.. jäklarns. Kollade på termometern och jo, 28 grader både inne och ute. Det är inte OK. Är iaf lite friskare på balkongen, men det är varmt. Har så lite kläder som möjligt på mig och kroppen kommer inte igång.
Kunde inte ta mig för och göra varm gröt till frukost så det blev youghurt och jordgubbar, går ju ner det med :)

Igår när jag kom hem från jobbet så var det tänkt att det skulle drickas vin här, men tjejerna ändrade sig och åkte och tältade. De tyckte att jag skulle komma dit, tja tänkte jag, då lär de ju inte ha åkt så långt eftersom att jag ändå inte är hemma förns 22:30. Jodå.. när jag väl fick kontakt med dom, då hade jag tagit fram en öl, visade det sig att dom var 4 mil bort. Men alltså tjejer.. kom igen. Så jag stannade hemma, satt med datorn på balkongen och mös.

Ikväll ska dom gå ut, jag är lite låg över det, då jag ha lovat att komma till syrran imorrn = jag ska köra bil rätt tidigt. Så det blir ingen fylla för min del, men hoppas att jag orkar hänga på ändå.

Hur gör ni för att orka träna? Eller är ni inte så påverkade av värmen? Eller har ni kyligare?

Idag kanske det äntligen blir åska! Det är varmt som tusan och molnigt. Jag hoppas!
Tänker på snubben som lär vakna med migrän. Han hade somnat i soffan när han kom hem och blev väckt en halvtimme in på sitt arbetspass.. oops.

Känner att jag behöver vara ledig. Känner mig lite låg.
Lite för att jag inte riktigt vet vad som händer med snubben; egentligen
Lite för att förlorade exet igen. Jag ville ju ha honom som vän, i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0