På'n igen bara

Har inte styrketränat på, vad det känns som, evigheter.
Åkte till gymet idag och bestämde mig för att jag skulle avverka 2 km, på något sätt. Eftersom att jag tycker alla sätt är tråkiga tänkte jag att jag tar det som går fortast (typ) och det blev i roddmaskinen. Tycker det gick hyfsat iaf.

Sen  kände jag att jag behövde träna lite ben.
Sagt och gjort, körde i lite maskiner, inga knäböj vilket är ovanligt för mig. Och jag gjorde heller inga chins (handflator bort) vilket också är ovanligt. Men kände inte för det helt enkelt!

De har precis gjort i ordning det "nya" gymet, helt enkelt ställt i ordning maskinerna och det är lite lite större. Men det har kommit iaf två nya, varav jag gillar den ena. Det är den maskinen som tränar insida/utsida lår/rumpa. Den är skön att träna utsidan med! Så den fick en premiärgenomkörare för Uppsala, körde den alltid i Umeå :)

Tyvärr är det kallare idag och jag känner verkligen INTE för att dra på mig långkalsonger igen så tror jag tar bilen till jobbet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0