Morgonpromenad

YES
Halv sju ringde klockan i morse och jag var uppe. Tänkte att jag skulle ta den längre promenaden men när jag kom mot vägskälet kom jag på att jag nog behövde föra över pengar inför däckbytet och blev lite stressad, så därför blev det den vanliga rundan med en liten avstickare. Totalt blev det 3,13 km och jag gjorde 2 minuter och 15 sekunder höga knän och även en minut plankan (30 sek x 30 sek) när jag kom hem.

Dagen har väl varit sådär. Förmiddagen var trevlig och kändes som att jag fick ut en del av den.
Eftermiddagen var inte så bra. Den började nämnligen ute i kylan i 1,5 timme. Och jag fick tre namn och nummer på den tiden. INTE värt. Eller jo.. det är iaf tre fler namn än om vi inte hade stått ute.. -suck- Det var skitkallt.

Vi körde såklart en Curves-workout också.

MEN det finns dom som har haft det sämre. Fick sms av Snubben vid 16:45. Då gick han av jobbet. Som han gick på 19:30 igår. Herregud. Det slutade iaf med ett litet samtal, trevligt värre :)

Hade tänkt ta mig iväg på ett yoga-pass men jag fastnade på toa och så hann jag inte med det. Hade tänkt att det skulle bli ett pass här hemma med roomien, men nu känner jag att jag verkligen inte orkar. Ska ta och äta lite glass istället.
Men detta betyder också att jag inte kommer hinna klart med utmaningen, men då är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0