Dag 9

Är väldigt trött i huvudet. Är trött i kroppen också, sprungit med flyers och stått i centrum och raggat kunder.
Känns inte som att den här utmaningen kommer gå så bra. MEN, jag har inte gett upp. Jag är bara lite trött just idag. Imorrn ska jag ta tag i saken igen.

Nytt jobb är utmattande. Jag hoppas att det blir roligt till slut. Men det är jag övertygad om.

Idag blev det iaf 3,55 km.

Igårkväll var jag på F&S Ki-Box i 90 minuter. Det känns ju bra. Var jävligt jobbigt.
I det passet tillgodoräknar jag mig 20 armhävningar på knä och 30 upphopp.

Gjorde min tacksamhet i huvudet innan jag la mig igår.

Tacksamhet
1. Jag är tacksam att jag inte har träningsvärk idag från box-passet igår.
2. Jag är tacksam att jag har nytt jobb.
3. Jag är tacksam att jag lyckades samla iaf tre namn idag.
4. Jag är tacksam att jag kan skämta med min nya chef.

Styrka nummer nio
Jag är vuxen. Iaf tillräckligt vuxen för att kunna prata och skämta med andra vuxna. Det är en bra grej ;)

Sammanfattning
Dag 1,2,3,4,5,6,7,8,9 - 1 km/dag till fots
2/2 nya träningspass
3 intervallpass
Dag 1, 2, 3, 4,5,6,7,8,9 - 4 saker varje dag att vara tacksam över
5 stretch/avslappningspass
3/6 morgonträningspass
3/7 träningspass längre än 60 minuter
26,67 km/80 km
1 minut 45 sek / 9 minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
4 min 15 sek/11 minuter i jägarvila
2 minut 25 sek /12 minuter i plankan
5/13 minuter ”hoppa hopprep”
14/14 trappor ska betas av
9/15 stycken träningspass
10/16 minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
69/170 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
25 på tå + 45 på knä = 70/180 armhävningar.
9 / 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
9/20 dagar utan godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0