Dag 16

Innan yoga-passet ville jag få in lite intervallträning men löpbanden var upptagna. Blev 5 min på crosstrainern sen 5 min på cykel och till slut 15 min intervall och 5 min nedvarvning på bandet. Blev iaf 2,2 km.
Efter det blev det som sagt ett yoga-pass på 60 min så totalt blev det nog 1 h och 40 minuters träning idag i detta passet. Skönt.

Så för att sammanfatta.

Sammanfattning
16/20 - 1 km/dag till fots
2/2 nya träningspass
2/3 intervallpass
16/20 - 4 saker varje dag att vara tacksam över
1/5 stretch/avslappningspass
3/6 morgonträningspass
5/7 träningspass längre än 60 minuter
55,3 km/80 km
1 minut 45 sek / 9 minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
7 min /11 minuter i jägarvila
4 minut /12 minuter i plankan
7/13 minuter ”hoppa hopprep”
14/14 trappor ska betas av
15/15 stycken träningspass
16/16 minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
101/170 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
47 på tå + 65 på knä = 112/180 armhävningar.
16 / 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
16/20 dagar utan godis

Tacksamhet
1. Jag är tacksam över att det verkar bli bättre väder snart.
2. Jag är tacksam över att jag lyckades få fyra namn och nummer idag.
3. Jag är tacksam över att jag kom ihåg så pass mycket av telefonpresentationen som jag gjorde.
4. Jag är tacksam över de jag har i min närhet.

Styrka nummer sexton
Jag är stark. Helt enkelt.

(Om ni undrar över de dagar som inte står med så har jag skrivit i min kalender)


Imorrn är en ny dag och då tänkte jag försöka få in ett morgonpass. Ska lämna in bilen för att få på sommardäcken 8:20 så jag tänkte försöka vara ute på prommis kl 7. Är ju bara att ställa klockan som man säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0