Bra dag än så länge.

Idag har det varit en ganska bra dag.
Vi tittade på lite instruktionsvideos i morse och sen blev det lunch.
När vi kom tillbaka hade chefen varit på VC för hon hade skurit sig i tummen, en liten bit till och hon hade fått sy :P Så kan det gå.

Iaf fick vi stå ute i centrum en stund och faktiskt fick jag fyra namn! Det kändes bra.
Kom även förbi en kille på cykel som öppnade med "Hej sötnos". Och efter ett tag sa han: "Har hämtat min medicin så nu mår jag jättebra" Haha OOOOkej :P
Men det är ju kul att få lite positiv energi för en gångs skull.

När vi gick in så fick vi prova cirkeln på varandra, förklara maskiner, vilka muskelgrupper osv. Det var kul, jag gillar min kollega hon är skoj :)
Funderar på att bjuda in henne på lite vin och skitsnack på lördag, men hon har nog planer redan.

Ikväll tänker jag gå på ett yoga-pass 20:30 och innan dess tänkte jag få in lite intervall på löpbandet, vilket bara beror på om det är mycket eller lite folk, brukar vara svårt att få plats. Och sen kanske lite styrka på det.

Körde ju ett pass på jobbet idag, med målet att hålla pulsen på 70%. Blev lite jobbigare och lite svettig. Imorrn ska vi köra på! Jag är fortfarande lite skeptisk till att den här träningsformen ska passa mig, på 30 minuter, hinner ju knappt börja känns det som. Men får se vad jag säger i slutet av veckan när det har blivit ett pass om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0