Avslutande dag 10

Körde lite stå på ett ben igår när det var reklam. Tummen upp till mig. Så nu kan jag kryssa det på listan också :)

Idag har det blivit mycket stå still och försöka få lite mer telefonnummer.. inte kul.
Men vi fick sluta tidigare och imorrn blir det bara att dela ut flyers i brevlådor och att samla mer telefonnummer för dom ska in och slipa golvet i lokalen så vi kan inte vara där. Ska tydligen får ihop 30 nummer imorrn.. har hittils fått in som mest 10 nummer på en dag.. Det kommer ju gå toppen!

Men efter jobbet satt jag iaf i linne på balkongen. NAJS!
Roomien hade även en kompis här så det blev skitsnack i solen, svårslaget.
Såg även att jag fått lite färg på ena tutten :P

Var iväg på gymmet, blev lite sent när maten väl var klar osv men jag hann iaf med intervall i 16:30 min och 2,1 km.
Sen benpress på det. Men benen mår inte som dom ska efter som senaste dagarna och den trasiga foten mår definitivt inte som den ska.

Körde lite ur utmaningen istället.
Totalt 30 armhävningar, 22 upphopp, 1:05 min plankan och 1:45 min jägarvila.

Tacksamhet
1. jag är tacksam över att solen skinit de senaste dagarna.
2. Jag är tacksam över att jag har eftermiddagsol på balkongen.
3. Jag är tacksam över att katten klarar av hundar, ganska bra.
4. Jag är tacksam över att hunden som var här idag inte dödar katter :)

Styrka nummer tio
Jag är inte rädd för att säga att jag gillar sex. Och jag skäms inte över att ha sex "på första dejten". Idag är det mer accepterat än för ett par år sen, men det är ju inte helt OK ändå. Kalla mig slampa, eller vad du vill. jag gillar att knulla!

Sammanfattning
Dag 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 - 1 km/dag till fots
2/2 nya träningspass
1/3 intervallpass
Dag 1, 2, 3, 4,5,6,7,8,9,10 - 4 saker varje dag att vara tacksam över
5 stretch/avslappningspass
3/6 morgonträningspass
3/7 träningspass längre än 60 minuter
28,77 km/80 km
1 minut 45 sek / 9 minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
6 min /11 minuter i jägarvila
3 minut 30 sek /12 minuter i plankan
5/13 minuter ”hoppa hopprep”
14/14 trappor ska betas av
10/15 stycken träningspass
16/16 minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
91/170 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
35 på tå + 65 på knä = 100/180 armhävningar.
10 / 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
10/20 dagar utan godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0